Idol!!

Jag hinner inte blogga! Vill så gärna men jag har ju ingen ensamtid!!
När jag sa detta igår var min systers kommentar:
"Jag har heltidsjobb, hus, 2 hundar och en häst..."
Där fick jag...
Men det kvittar!!! Det ger mig tyvärr inte mer tid..
Alla tror säkert att jag överdriver, men Nova-Li är mer än ett heltidsjobb!!!
Eftersom jag inte klarar aktivera henne så mkt hon behöver är vi på öppna förskolan mån-tors 9-12.
Efter det går vi hem, hon sover, jag gör mina övningar (sjukgymnastik...) duschar, städar o äter om jag hinner.  När hon vaknar ska hon äta, sen ska hon ut på lekplatsen.
Sen kommer Daniel hem och jag fixar vissa grejer innan han repar tis o tors kväll.
Varannan fre har Daniel match.
Detta gör att 2-3 kvällar har jag henne själv. Och skulle jag sitta med datorn ska hon trycka på allt!
Hade hon somnat i normal tid hade man fått nån timme för sig själv, men hon somnar ju inte förrän kl 22!!! Och ändå sover hon bara en gång om dagen! Gaah!!
Har massa mer att skriva om detta men jag är redan uttråkad så förmodligen orkar bara hälften av er läsa ända hit.... So.. FUCK IT!!! (mooooget....)

Jag är kär!!!! Jag är heeelt förälskad i LINNEA i Idol!!!! Hon är sjukt fantastisk!!! Jag kan inte få nog!! Må denna stjärna lysa länge!!! Hennes skivor ska jag köpa!!
Jag får rysningar i hela kroppen när hon uppträder! De räckte att dom visade dom korta klippen med vilka nr man ska ringa... Är jag lesbisk? Nej, känner ingen sexuell attraktion. Skönt. Jobbit när man har man o barn annars ju. (OMG.. varför skrev jag detta? )

Nu sk ni få en liten up-date vad jag tycker ang de andra Idol-deltagarna!

Jay- Grym, men huvudet sitter direkt på axlarna o det ser ut som någon drar honom i håret eftersom  han lutar    huvudet bakåt helatiden..

Andreas - Bra röst, men verkar inte ha ett uns av ödmjukhet i kroppen. Usch. Dessutom alldeles för fjantig. 

Linda - Har älskat henne sen popstars. Kommer fortfarande ihåg hennes audition i det programmet! Hoppas så himla mkt på henne men idag va inte så bra.. :( Men det kvittar. I LOVE YOU!

Daniel - osynlig. Vem va det nu?

Elin - klarar inte av hennes dialekt. Sorry. Asbra röst men.. Fast jag tror visst hon jobbat på sitt engelska uttal? Trodde jag skulle dö när hon sjöng Nothing else matters.... Har ni förresten lagt märke till att alla rörelser hon gör är som hämtade ut gamla 80-tals videos? :)

Olle - OMG!!! Din röst! Dina ögon! Jag drunknar i båda!!

Sassa - Tja... Sisådär... Nä.. She doesn´t do anything for me... Men verkar så underbar!

Alice - Hoppas så mkt på denna coola tjej!!! Dock sjukt tråkigt scenspråk idag. Tyvärr ser nog inte alla storheten i henne..

Geir - tråkig. Bra röst men försvinner bland alla...

Minnah - Nope.. Funkar inte för mig.. Lite konstigt, för hon har cool röst.. Men HERREGUD!! Va fan har dom gjort med hennes hår??? Alltså jag har ju slutat som frisör, men de kan väl inte fortfarande vara inne med att ha en sån blekt slinga i luggen???

Nu är det Modern Family!!! I LOOOOOVE!!!!!! See you...

Kommentarer
Postat av: Helena

En förundrad och ärligt menad fråga: Hur hinner du titta på TV?



Förresten behöver jag en ny frisyr. Utan blekt slinga i luggen? Sugen? Tänkte boka en dag med dig så snart min förkylning börjar ge med sig (om det nu är förkylning och jag inte har gått in i väggen, men jag röstar på förkylning). Puss och kram!

2010-10-09 @ 13:48:25
Postat av: Anonym

Idol är helt okej att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-11 @ 21:32:54
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Guida, hur menar du då? :D Hehe..

2010-10-12 @ 11:05:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej, du måste vara medlem på bloglovin.com. Bli det. Jätte bra. =)

2010-10-13 @ 07:59:27
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-13 @ 08:38:54
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! Eller så är jag tjatig på att få läsare...

Jag siktar faktiskt på att bli sveriges största tv-blogg. Jag ligger tvåa nu. ;)

Jag har lagt till dig nu också. =)

2010-10-15 @ 08:10:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Klicka här


RSS 2.0