Kvällens Idol-observationer...

Efter en extremt lång vecka är det äntligen fredag.. Which means.. IDOL! :)

Vi kan väl börja med Alice.. Min Alice... :(
Ledsen blev jag.. Och många med mig?
Vi får väl hoppas att det inte va de sista vi såg av henne..

Kan helt menlösa Snygg-Erik o Idol-Mattias (EMD) slå igenom kan lätt Alice! 

Så. Minnah is back!

Geir - Love me do
Med huvudet lätt på sne, hakan upp i vädret, knuten vänsterhand intill magen, gungande knä till höger o vänster
a la Jerry Williams framför han något som jag glömt 3 minuter senare.

Jay - A hard days night
Börjar att redan här i reklamen innan säga att jag haaatar den låten. Prove me wrong Jay!
hahah!! Som han går!! De ser ut som han går i högt gräs! Schysst dans! :)
Jag tyckte han gjorde det bra! :)

Elin - Can´t buy me love
Samma som förra låten. Hate it. Men älskar filmen! :)
Vilken catsuit!! Hon ser ju inte mindre tanig ut i den...
Love the hair!

Olle - Helter Skelter
Ja.. Inte min topp 10 låt heller, med tanke på hur sjukt många bra låtar dom gjort, men ändå bra! Men han har såå sexig röst ju!! Har han vänt tillbaka luggen igen?

Minnah - Twist and shout
Älska låten! (tänker på min lillasyster) Hon gav fan allt idag! Lite överspelat emellanåt dock. (minspelet) Gillade när hon skrek! :) Men jämför denna energin med förra veckan! Super!
Men nu är det dags att bleka håret på henne!

Linda - Ticket to ride
Sjukt cool jacka! :)
Hon har nog lite humör den bruden..

Andreas - All you need is love
Ser sjukt kul ut i den jackan!! Helt stel liksom..
Oj då.. Nu blev de allsång på skansen med Weise...
VA FAN!!! ANDREAS CARLSSON SÄGER JU SAMMA SAKER SOM MIG!!!

Daniel - The long and winding road 
Såhär innan framförandet känns det rätt väntat att han skulle välja en låt i denna hastigheten ...
Sålt smöret o tappat pengarna?

Linnea - Help
En kyckling!!!
De e inte alla som kan ha dom kläderna på sig när man är under 87 år.
Där rök skorna!
Lite falsk i slutet men who cares???
Finns INGEN som henne!!!

Alltså hon bruden dom tar in som pratar om hemsidan är HELT humorbefriad..  Helt meningslöst.

Jidhe - jag tycker hans byxor ser ut som ridbyxor? Eller?

Laila - Fin i håret idag. Men lite dålig fantasi eftersom hon fått samma frisyr som Minnah....

OVER AND OUT.

Kommentarer
Postat av: Pappa

För första gången i år såg jag också idol! Är ju egentligen inte lönt för det kommer ju aldrig någon ny Amanda!!! Men nu gällde det ju Beatles och då fick man ju se!

Men det var ju ingen hit... Minnah var ju suveränt bäst, sopade golvet med övriga. Weise Jr har ju faktiskt en bra röst men vad gör människan i idol? Snacka om felplacerad. Som du skrev, Skansen nästa...

Jay gjorde en hyfsad Hard days night.

Olles Helter Skelter var faktiskt hyfsad också.

Men det var ju bedrövlig låtval! Snacka om att INTE välja någon av dom bästa låtarna...

Fast det gjorde ju faktiskt Daniel och vilken succé det blev... NOT! Hur kan man framföra en så bra låt så totalt menlöst? Han tog sig lite i refrängen men verserna var så man somnade...

Och ni som inte känner mig har nu insett det alla mina nära o kära vet... Enligt mig finns det inget bättre än Beatles! :-)

Puss o kram till världens bästa bloggare!

2010-11-02 @ 17:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Klicka här


RSS 2.0