Jag är mkt mer kompetent som jury än Idol-juryn. Så de så.

So it begins....

Mina åsikter om Idol-framträdanden! (Skrivet under varje framträdande, Innan juryn hunnit säga sitt..)

Minnah - Lika ful i håret idag. Va fan. Glömt tvätta luggen? De som va bra var att man inte såg den ljusa slingan i luggen! :) Hon har fan bra röst, men jag hade velat höra henne sjunga lidelsefulla låtar med mkt känsla. Inte jävla Hero med Bonnie Tyler  o sån skit! (hon skulle isf sjungit Total eclips of the heart, hmm, de hade nog fan varit bra....) Tycker att låten idag iofs är bra, men nej, det funkar inte för mig. För poppigt!

Daniel - Lammkött? Musikalröst. Bra röst, men höll inte riiiiiktigt hela tiden... Skulle aldrig kunna höra att det va just han som sjöng om jag hörde honom på radio. Bra Roy & Roger iaf! 

Alice - Denna något transliknande coola tjej med huvudet tippat åt sidan hela tiden... Love you! Otippat med Idol-valet Kelly Clarksson... Bra bit, men Guuuuud vilka tråkiga kläder!! Snygg kavaj dock. Hon va snygg i håret men varför klipper dom inte coolare frisyr på tösabiten? Äääälskade när Bagge hittade henne och hon hade bandana..

Andreas - Nada utstrålning... Men precis i slutsekunden fick jag känslan!

Linnea - Vilken stjärna!! :) Ääälskar henne små skrik! Hon dansar så jävla fult men hon är så ball så det blir bara helt fantastiskt!

Linda - :) Så bra! Shiiit vilken grov röst bruden har! Älskar hennes tattooos... Hon är så in i heeeelvetes snygg!!

Olle - Men lille Olle-bulle... Varför trippar du runt som en liten 8-årig flicka? Ser sjukt obekväm ut när han inte sjunger (alltså på scen, inte annars..) Men e sjukt het annars...

Elin - Den där jeansjackan funkar INTE för mig! Och har hon pjäxor på sig? Men hon har kanske världens snyggaste hårfärg och helt underbart vackra ögon..

Jay - Älskar tröjan! shit, han e fan lite sexig idag... Och titta!! Han har lite hals, fortf ingen nacke men... Jo, han var fan skitsexig idag! Trodde inte ens jag tyckte han va snygg.. hmm.. Guuud va jag älskar litta skitt....

Geir - Varför har han inte sina brillor med svara bågar mer??  Var blev de grå tinningarnas charm av? Jo, dom färgas över med korpsvart färg på en snubbe på 47 bast.. Snyggt på tv kanske men... 

Bagge - OMG vilken ful tröja!! ( ovanligt? Eh nej...)

Kommentarer
Postat av: jessica

hahaha asbra!!

2010-10-15 @ 22:11:31
URL: http://www.jessicaochlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Klicka här


RSS 2.0