Jääävligt dålig parkering!

Fyyyyy vad jag känner mig ospeciell... Buhuu... Det har ännu en gång gått upp för mig hur många som bloggar.. Vilket gör att jag tänker: Vad gör att min blogg är speciell?? Typ inget eller?? Dom populäraste bloggarna handlar oftast om mode... I couldn´t care less... Får bara ångest.. Har inte en krona att lägga på kläder ändå! Så det ger mig ente ett skit! (tyvärr..)

Funderar fortfarande på att jag borde smycka ut med fler bilder... hmm... Här kommer en bild på en riiiiktigt dålig parkering....



Ja, de va de...
Funderar seriöst på att börja göra såna här korta inlägg nu ett tag när tiden tryter.. Blir nog ett ikväll efter idol iaf! Dessutom börjar lillan inskolas på dagis på måndag o då kommer jag säkert överösa er med min oro. Nu har ni allt nåt att se fram emot! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Klicka här


RSS 2.0