Lite to/too (who knows??)much kanske?

Just nu känns de som jag har sjukt mycket energi!!! Det har liksom slagit över.. Inte bra när klockan är över midnatt...
Men jag har svaga aningar om varför...
Jag har nämligen druckit 3 energidrycker idag...
Lite överdrivet kanske.. men jag har giltliga skäl!!

1. Jag va jääävligt törstig.

2. De e sjuuukt gott.

3. Jag va extremt trött.

4. Det kan hända att jag är liiiite beroende....

5. De va jag fan värd!!

Nu står ögonen ut ur skallen på mig, är smått skakig o hjärtat klappar som jag sett någon jag va kär i...
Ev en liten släng magkatarr också.. Men va fan.. De va jäkligt gött! :)  


Kommentarer
Postat av: Kaatzi

Hoppas att du somnade gott sedan!



Kram och ha en bra dag

2010-10-20 @ 07:24:11
URL: http://kaatzi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Klicka här


RSS 2.0