Ångest!! ( ännu en deprimerande rubrik...)

OMG vilken ångst jag har nu!! Förra inlägget skrevs med väldig självömkan..
Sjukt deprimerande ju..
När jag sen läste denna bloggen http://ibilen.blogg.se/ kände jag mig så jävla dum för att jag klagar..  Pappa o 9-åring utan boende. I SVERIGE!!!

Men även om det alltid finns folk som har det mkt värre än en själv så måste man själv få må för jävligt ibland och få erkänna det. Det brukar göra att jag måste ta nya friska tag när det lagt sig o då mår man ju bättre o uppskattar "nomalstadiet" .

Konstigt de här med ångsten.. Jag har aldrig varit rädd för att visa mina känslor, jag berättar de mesta o försöker inte vara stark inför andra. Men med värken är det annorlunda.. Ångesten beror nog på att sen börjar jag alltid tänka på att jag ska inte klaga, tänk på alla som är dödssjuka osv.. Också känner jag mig jättedum.. Det är alltid dom som har det värst som klagar minst känns det som..

Nästa inlägg ska bli lite roligare! :) NYA FRISKA TAG!!! (så fort min feber lagt sig.. Jösses, jag kanske feberyrar nu?? sen får jag ångest när jag läser vad jag skrivit här.. here we go again..)

Kommentarer
Postat av: Kaatzi

Det är skönt att få saker ur sig emellanåt, det behöver vi alla någon gång.

Kramar

2010-10-19 @ 14:40:58
URL: http://kaatzi.blogspot.com/
Postat av: Helena

Som sagt: det är ofta de som har det värst som klagar minst och du klagar nästan aldrig. Du är så otroligt stark! Jag kan skämmas när jag ojar mig över vardagens förtret (inför dig), när jag tänker på vad du står ut med. Tuffast och bäst OCH du har väldigt många människor som älskar dig, VILKET PÅ INGET SÄTT ÄR KONSTIGT. Det är självklart för alla som känner dig varför du har så många vänner! Tusenmillioner kramar!

2010-10-19 @ 23:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Klicka här


RSS 2.0