Skärp er killar!! (not interested..)

Vad fan är det för fel på vissa killar??? Varför tror dom att dom är Guds gåva till kvinnan???
Tydligen tror dom att bara för att man snackar är glad och trevlig, så är man ute efter något!!! Detta känns så manligt.. För dom flesta tjejer jag känner antar inte att killen är störtintresserad bara för att han snackar med henne..
När blev alla så självgoda?
Varför kan man inte prata med både tjejer OCH killar på en fest? 
Vet inte om jag ska skratta eller gråta faktiskt..

De va en kille som hade sagt till min kompis: henne hade jag kunnat få lätt.. (om mig..) Först fattade jag inte vilken kille hon menade (så meningslöst intryck gjorde han..) när jag sen fattade höll jag på att skratta ihjäl mig!!
You wish din lille snorvalp!!
Pratade inte mer med honom än vad jag pratade med alla andra på festen, kom inte ens ihåg honom förrän jag blev påmind ju...
Tydligen är problemet (enligt min vän) att jag pratar precis likadant med killar som tjejer. Och då skulle jag vara intresserad av ALLA....

Jag vet att jag är upptagen och är inte överhuvudtaget intresserad av någon annan än min Daniel, så därför ser jag inte någon skillnad på om jag pratar med tjejer eller killar. När jag va singel va de nog lite annorlunda, då va man mer medveten och uppmärksam.
Nu bryr jag mig inte ett jääävla skit i vad andra killar tycker om mig!!
Och tydligen utstrålar man nån typ av självsäkerhet som man oftast inte gör när man är singel och egentligen vill träffa någon.. Hajar ni?
För om ni tänker efter, folk som veeerkligen vill träffa någon gör oftast inte det... och folk som bestämmer sig för att vara singel träffar alltid någon skitsnabbt..
Alltså, det handlar om vad man utstrålar..
Själv har jag iaf aldrig blivit intresserad av någon som varit uppenbart desperat..

Har pratat mkt med Daniel om det här.. (JA, vi kan prata om allt och inget undanhålls) Har frågat om han och hans vänner uppfattar det likadant om någon tjej pratar med dom på nån fest. Men han tycker det är idiotiskt, han pratar också med alla! Han tror inte att tjejen vill ligga för att dom snackar lite!

Har förstått att killar går ut för att ragga. Tjejer går ut för att dansa. (oftast, inte alla såklart)
Så om man är på ett uteställe förstår man kanske lite mer att killar tror man är intresserad, MEN på en vanlig fest?????
Jag vet få tjejer som går ut för att hitta nån...
Tjejer hoppas istället på att träffa någon genom jobb eller vänner.
Antar att det är därför det blir många missförstånd.. Vi går ut med helt olika förhoppningar..
De är klart, om du är intresserad av någon kille är det ju spännande att se om just HAN är ute det kvällen och så, men då har du ju träffat honom förut...
Ni kanske tycker jag är ute och cyklar men..

För rätt länge sen va vi på en fest och sen gick vi ut.. på vägen hem får jag ett sms av en kompis där det står typ: Johan är helt förstörd över att du är upptagen!!!
Jag bara: Vem fan är det??
Jaha.. Då är det en kille som jag pratat med på förfesten.. Vi snackade en del o han va rätt kul, men sen va de inte mer med det (enligt mig).
Då visar det sig att när min vän kör hem bl a honom är han så frustrerad att han säger till henne att stanna bilen så han kan hoppa ut och skrika!! (okaj...)
Han säger: FAN!!! jag lovar att hennes kille är ett jävla stolpskott!!! (han kunde inte ha mer fel..)
Och sen säger han att han ska hem och skriva en låt om detta...
Jösses kors... Snacka om att man uppfattar situationer olika.. jag visste inte ens vad han hette...

Detta har hänt så många ggr nu att när vi kom ut i lördags och mötte upp min väns kille + kompis sa jag till honom direkt: Bara så du vet är jag INTE intresserad av dig!! (bara för att klargöra, har alltså träffat honom innan så han va inte helt okänd, då hade det varit lite pinsamt) Men vi skrattde gott iaf!

Jag tänker såhär... Om jag skulle säga till en kompis: "jag tror att han är intresserad av mig", så ska jag vara jävligt säker på min sak. hade dött av skam om det visade sig att killen inte varit intresserad ju..
Men killar verkar inte bry sig om det, dom är så jävla självupptagna och tror att dom är så jävla intressanta bara för att man snackar med dom..
Skärp er för helvete!! De är ju pinsamt!!

Om en tjej är intresserad så skickar hon sms och håller på!! Det räcker inte att hon pratar med er en gång!!!!!
(dessutom kan du alltid klämma fram info från hennes tjejpolare som vet allt, om hon är intresserad så vill hon att de ska komma fram..)

Är för gammal för sån här skit.
Låt mig vara glada, snackiga Camilla.
Jag vill inget med dig! FATTA!!

Kommentarer
Postat av: John

Men Camilla.... På en privat fest träffas man ju både arbetskamrater och vänner, så varför är det så osannolikt att en tjej kan träffa någon i ett sånt sammanhang?

2010-05-18 @ 07:55:24
Postat av: Camilla

Absolut! Jag va kanske otydlig, skrev ju detta mitt i natten..

Det händer ofta att folk träffar någon det blir nåt med på privat fest, mer än på uteställen, men man kan inte anta att någon är intresserad brara för att man snackar! Jag satt dessutom o berättade att jag hade sambo o barn!!!!

Sluta jiddra nu, jag är skitdålig på att diskutera.. ;P

2010-05-18 @ 08:41:52
URL: http://cmagnell.blogg.se/?tmp=09225301

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Klicka här


RSS 2.0