Ett infall!

Klockan e 00.18 o jag borde veeerkligen sova... Men! Fick precis för mig att jag skulle starta en blogg! (Bara sådär..... )

Lill-fisen snusar gott i sin säng o stor-fisen ligger ute på soffan o snusar (kronan white, inte alls lika gulligt som lillans snusande..) Själv e jag pigg som en mört! Råkade somna som en stock vid 18-snåret.. Sov iofs bara en timme eller nåt, men just då kändes de som en bra ide`.... (ska inte den där "flärpen" över e:et vara på andra hållet förresten??)

Jaha.. Hur gör man de här nu då? Vem kommer läsa detta liksom? Jag kanske blir en sån där mästerbloggare som BlondinBella o dom!! Sen får jag va med i Let's dance!!! (fick fan ta mig till flärpen..)
Tänk, detta e kanske början på nåt stort!! ;P  (nu blidde jag nervös..;))

Nu e klockan 00.32 o jag har redan hunnit skriva allt detta!! Jösses då!!!

Frågan är nu... Ska man skriva som om folk som läser detta vet vem människor man nämner är eller ska man förklara? De e kanske lite väl optimistiskt att tro att en massa okända människor vill läsa min fantastiska blogg?? nÅGONSTANS (JÖSSES, NU KOM JAG ÅT NÅN KNAPP..) borde d ju finnas någon inforuta eller presentation här... får kolla upp det.. Men jag blev så exhalterad av min geniala ide' (blev d rätt flärp nu måntro??) att börja skriva så jag har inte hunnit kolla här riktigt... Får väl ta o bekanta mig med den nya miljön här o sen sova lite..

God natt!

(förhandsgranskade precis, de står ju så smått så jag ser d knappt.. jaja...börjar kanske få dålig syn också..)


Kommentarer
Postat av: Lottcho

haha du e sjuk! jag kommer iaf följa:) med nöje:) hatar normalt sätt att läsa bloggar men detta kan bli kul:) det e du o Gynning isf hjärtat;)

2010-04-01 @ 12:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Klicka här


RSS 2.0