Pilla lite med tops..

Är det bara jag eller är det fler som tycker det är extreeeemt skönt att pilla i örat med tops? Detta är kanske inget man pratar om isf.. Men nu heter jag ju Camilla Magnell och har inte alla hästarna i stallet när det gäller att prata om vissa saker..
Alltså jag har tyckt detta som jag va liten.. Blev alltid besviken när mamma eller pappa skulle kolla öronen o där inte va nåt.. Snälla, snälla! Pilla lite ändå.. Kommer ihåg att jag önskade att jag hade vax i öronen. (haha...okeeej liksom..) Va sjukt avis på min kusin som hade och och fick pillat (rätt äckligt ord faktiskt..) med tops jätteofta... Kunde inte för mitt liv förstå varför kusinen hatade det och blev jättearg varje gång... Önskade sååå att det va jag...
Hade det inte varit väldigt äckligt och onormalt hade någon gääärna fått göra det på mig även i vuxen ålder...  Men tycker det är NÄSTAN lika skönt att göra det själv, så det får duga.
(Herregud.. Ska jag verkligen skriva detta.. )

Nästan lika skönt är det att göra ett konstigt ljud så att det vibrerar mellan öra och hals.. Låt mig förklara närmare gott folk..
Ibland kliar det ju liksom inte i örat och inte i halsen utan mitt emellan.. Man kan ju inte köra in topsen hur långt som helst och man kan ju inte sticka ner handen i halsen heller.. (fan va grose=engelska för äckligt. fick googla hur man stavade det..)
Iaf. För att komma åt denna döda vinkel kan man göra ett konstigt ljud med munnen så att det vibrerar skönt just på det rätta stället! SJUUUUUUKT skönt!!!! (de här blir bara värre och värre ju..)
Hade jag vetat hur man lägger in en ljudfil hade jag gjort det.. ;P
Har vänner som gör andra MYCKET konstigare ljud för att komma åt.. Ni ser ju som fåglar som satt i halsen!!!! (Inga namn nämnda.. Jonas o Julia!!!!!!!)
Så mitt ljud är INGET mot dom!! Jag ser iaf inte lika rolig ut som dom.. så det så...
Min familj blir jättearg på mig när jag gör det.. Förstår inte..

Shit. Detta blev ett jätteäckligt inlägg ju..
Får för allas skull sluta skriva nu så det inte blir värre....

Kommentarer
Postat av: jessica

Haha du är för rolig! Det äääär skönt, men mest för att man känner sig ren efteråt!



Kram på er

2010-06-13 @ 13:23:20
URL: http://www.jessicaochlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Klicka här


RSS 2.0