"Den där (bleka) Camilla"

För att öka spänningen i vardagen sov vi med ett par decimeter öppen dörr midsommarnatten..  Lite dumt kan man ju kanske tycka, men det har varit inbrott i lägenheten under för några veckor sen och vi vill ju inte att Nova-Li ska vakna om dom bryter upp låset mitt i natten. Då e de ju bättre att dom smyger in lite tyst och tar va dom ska så vi kan sova vidare. Sömn är underskattat.

Under en tråkig stund för någon dag sen tog jag mig tid att räkna mina blåmärken. 32 stycken! Herregud, kan ni fatta? Jag ser verkligen för jävlig ut... 27 st sitter på benen.
Eftersom jag då inte har något pigment heller så syns dom ju väldigt väl också.. Vackert..

Fan va jag är avis på alla som blir bruna! Blir så himla irriterad!! Man kan ju justera det mesta på kroppen men att fixa pigmentet är nog svårare... JAAA.. jag vet Michael Jackson bla bla.. tror inte ett skit på att han skulle operarat sig för att bli vit i vilket fall!!!!
Det finns ju brun-utan-sol, men hur kul är det att gå runt och lukta sånt och desstutom vara lite gul och fläckig? Vet någon nån bra b-u-s som är billig, luktar gott och inte är gul så tipsa gärna isf! :)
Spraytanning gjorde jag när jag jobbade med det på Öland men de är ju inte som man har råd med det nu...
Folk blir så mkt snyggare när dom är bruna! Ögonvitorna och tänderna blir vitare, läppar o naglar får finare färg, celluiterna syns mindre, de är t o m som om att fläsket dallrar mindre OCH man blir smalare!! Dessutom blir kläderna snyggare, de finns nog inget finare än vita kläder på en brun person! T o m smycken blir snyggare!! Jääävla skit va snygg man kunde varit om man bara va lite brun.. Puhuuu... :(

Mina systrar ha jättefin färg och de har dom fått från mamma som nuförtiden inte skulle få för sig att sola. Värre bonnabränna än va hon har får man leta efter... Jag fick pigmentet (eller bristen av det) av min älskade far däremot.. Mitt enda hopp är att han vi 50-snåret äntligen jobbat upp brännan och han får jättefin färg nu! Inte brunast i stan direkt, men ändå!! Så, om 20 år typ så kanske, kanske...
Enda fördelen med att se ut som en porslinsdocka är att jag förhoppningsvis inte kommer se ut som Prinsessan Birgitta när jag blir gammal......



Hon har ju iofs vita kläder... ;P
De är inte så snyggt med den vita fläcken under hakan heller....
 
Men de kan ju bli värre.. Kommer ni ihåg Magda i "Den där Mary"?



Något man inte glömmer i första taget är hennes bröst som Ben Stiller råkar se.. haha.. håll i er!!




Hahahahahahahaha... sjukt kul film alltså..






Kommentarer
Postat av: Marie

Du har nog missat nåt! Jag har inte blivit brun de senaste 5 åren typ. Eller 10. Ja ok lite brunare än du men ändå.. Det kan ju också bero på att jag hatar att sola. Lotta är däremot alltid brun. Enligt henne är det konstigt för hon solar "aaaldrig". Yeah right...

2010-07-08 @ 11:37:49
Postat av: Soffan

hahaha. Magda, I love. Nä tänk när vi blir old och golden ladies. då kan vi andra gå runt och se ut som russin. inte så mycket golden över det. du däremot kan gå och se ut som... hm... nicole kidman? sharon stone? kim basinger? jag bara namedroppar snygga blondiner runt 50-strecket nu Du är fab nu och du kommer vara fab då. Fan vad fab vi ska vara. russin eller inte. puss fina du!!

2010-07-08 @ 19:33:11
Postat av: Soffan

Oj, blev stilen fetare bara för jag satte stjärnor runtom? vad är det för märklig inställning...

2010-07-08 @ 19:33:57
Postat av: Camilla

Marie, du va lite blek om nosen ett tag, men de trodde jag var för att du inte solade så mkt. Nu har du jättefin färg!:)

Känner att jag ser mer än gärna ut som Sharon Stone då om jag får välja.. Fab, fab, fab i vilket fall! ;P puss

2010-07-08 @ 21:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Klicka här


RSS 2.0