Återträff utan att se ut som en kyckling..

Mina böner blev hörda, så jag ser inte ut som en kyckling!! Håret blev jättebra! Ev bästa ljusfärgningen jag fått.... Hade sån tur att jag fick frisörläraren som gjorde det på mig! Hon va supergullig och det va riktigt kul att få sitta i stolen utan att känna sin frisör.. Jag sa inte direkt att jag är/var frisör, och sen gick det liksom över en gräns då jag inte kunde säga det, för då hade det blivit jättedumt...

Ibland blir det så i andra situationer, att man av någon anledning inte säger något man inte tycker är relevant just i stunden men som blir helkonstigt sen och då kan man inte säga det, för då är det konstigt att man inte sagt det tidigare.. fattar ni? Whatever.. sjukt ointressant i vilket fall...
Är iaf glad att det inte var någon elev, eftersom jag blir dum i huvudet om det tar för lång tid... Finns inget värre än när någon står o fjattar i håret.. det kryyyyyper i kroppen på mig!!

ÄNTLIGEN har vi blivit inbjudna till klassåterträff!!!! Har väntat i 15 låååååånga år på detta!! ;) När vi va unga (haha, va dumt det låter!) brukade faktiskt jag och mina vänner sitta och prata om hur det skulle bli, vad vi trodde de skulle bli av folk osv... I högstadiet fanns det dessutom många par som man i sin naivitet (kan man säga så?) trodde skulle vara tillsammans för aaaaalltid... hahaha... vilket skämt!! Känner bara ett par (bätte än inga) som hållt ihop sen dess! En eloge till dom!!
Dom flesta par kändes ju så seriösa så de va svårt att tänka sig att det inte skulle hålla.. Man fattade inte hur mycket man skulle förändras och hur mkt större världen var utanför Svedala... Men det räckte ju att man började gymnasiet så förändrades allt... Tacka gud för det kanske.. ;)

Så... Nu väntar förhoppningsvis en redig fest!! (Iaf om det är tillräckligt många som anmäler sig. Speciellt eftersom inbjudan såg ut som reklam....)
Jag tycker det är som roligast att va ute med många vänner och att träffa på många bekanta på stället. Så för mig är det en guldgruva med en återträff, ha med mig några av mina bästisar (ja, de låter som jag är 12 år..) och sen gå till ett ställe med massa ytliga vänner och bekanta! Dessutom känner vi väl alla varandra när vi är fulla???
De kan ju inte bli mer än lyckat!
Ev får väl hälften fylleångest när man dagen efter kommer på att man avslöjat för den och den att man va kär i dom i 7an eller nåt, men va fan... Hade någon sagt det till mig hade jag bara blivit glad!
Så varsågod!!! Det är bara att bekänna!

Nu är kl 00.00 så nu är jag 31 år!! Grattis till CAM MAG!!! Jösses, har redan fått två sms!!!! Miss Popular!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du måste vara den mest förvirrade människa jag känner! Alternativt hade du druckit kopiöst... Vet inte vilket jag ska hoppas på...

2010-08-02 @ 16:31:31
Postat av: Pappa

Det är bara att konstatera att jag är mer förvirrad än vad du är! Lyckades lägga in min förra kommentar efter fel artikel!!! Pinsamt... :-)

2010-08-02 @ 16:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Klicka här


RSS 2.0