"Dölj Camilla"

Sova.
Nähä..
Inte i natt heller?
Lillan vaknar ju ändå snart...
Stackarn är sjuk och har haft jättehög feber.. Mitt älskade lilla hjärta!♥

Är så jäkla hungrig.. men det är nog inte bra att äta efter midnatt.. Eller är det redan efter 18?? ;)
Varför blir man hungrigare när man ätit mycket?
Om man varit på ett kalas eller nåt t ex och ätit så mycket så de känns som man ska spy typ (så känns de iofs alltid för mig eftersom jag hinner äta upp innan jag satt mig vid bordet. Typ. Ev lite överdrivet.) och man trott att man ALDRIG kommer bli hungrig igen, det är då, några timmar senare som hungern går till attack helt oväntat. 
Då sitter en burgare gött på vägen hem!

Nu när jag går hemma äter jag oftast inte frukost förrän 12-13-snåret (om jag har nåt hemma) och sen äter vi när Daniel kommer hem vid 16.30. (om vi har nåt hemma) Klarar mig gott o väl med dom två målen. MEN, om jag jobbar måste jag äta frukost, annars blir jag sjukt hungrig. Och lagom till lunch är jag helt utsvulten!! Och när jag slutar är det dags igen. Varför blir man så mkt hungrigare när man jobbar? Det är mer fysiskt krävande att springa efter lillan hela dagarna än att sälja strumpbyxor...
Herregud... Är det någon överhuvudtaget som tycker detta är intressant?? Fast min blogg är ändå döpt till "A Blog About Nothing" så jag får väl leva upp till det.....

Nu är det fredagsmyyys!!! Fick precis den på hjärnan. Jag HATAR den. Jag är ledsen, men jag blir sjukt provocerad av att se alla statusuppdateringar på fb varenda jävla fredag då 75 % skriver Fredagsmys.. Förlåt...
Angående statusar.. Diskuterade det med en vän nyligen. Hon kan sitta en halvtimme och försöka komma på något att skriva.. Själv får jag hejda mig från att inte uppdatera hela tiden. Kommer på saker att skriva hela tiden. Dom är väl iofs ungefär lika intressanta som det jag skriver i bloggen, men ändå... ;) Det har blivit lite sjukligt nästan...
JÖSSES!!! Allt jag skrivit blev precis helt blått!!! Trodde det skulle raderas! Blev helt svettig. Men det löste sig. Puhh... Känns som jag lurade döden.
Iaf... Vi kom fram till att hennes mål va att komma fram till bra statusar och mitt mål var att inte skriva så många så att folk skulle trycka "dölj Camilla".... Vilket jag skulle tro att en heeel del gjort redan... ;P 
 
Hoppa tillbaka 3 rader! På tal om att lura döden... När jag bytat bajsblöja på Nova-Li slänger jag dom i sopnedkastet. Och är det innan kl 12 på dagen är det stor risk att jag inte är anständigt klädd. Och eftersom jag vill slänga den fortast möjligt och eftersom jag är väldigt lat orkar jag inte klä mig för att öppna dörren, gå 2 steg (ok, 4 för mig o dvärgar, FÖRLÅT! Little people, 2 för en normallång person) fram till nedkastet o sen tillbaka.

Så, såhär går det typ till varje förmiddag:
Jag öppnar dörren lite lite lite..
Sticker ut huvudet. Kollar så kusten är klar.
Snabbar mig ut. (inte lönt att springa, man hinner ju inte få upp farten ändå)
Slänger blöjan.
Snabbar mig in.
Stänger dörren och andas ut.. Puhh...
Grannarna såg mig inte i bh eller trosor idag heller....

Det här med att jag sticker ut huvudet. Om grannen är där, ska jag bara stänga igen då? Det kan ev uppfattas som lite otrevligt eller?
Och skulle nån komma ut så kommer jag känna mig extremt dum skulle jag tro. Eller iaf generad...
Det är väl konstigt egentligen, skulle jag träffa grannen på stranden hade jag ju inte blivit generad (om han inte var sjukligt snygg) av min klädsel. Ja, jag fattar att det handlar om i vilket sammanhang man är klädd så, men i vilket fall visar man ju lika mycket...

Är fortfarande extremt hungrig. Men det går väl över imorgon.. Hoppas vi har något hemma.. ;)


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha att allt blir blått betyder att du markerat allt text, ok??

2010-08-17 @ 11:49:02
Postat av: Karin Färdenstam

Det är såhär Camilla, äter du regelbundet, blir du hungrig regelbundet. Äter du ibland, när du får tid och lust, då vet magen inte när den ska få mat och är nöjd och tyst med det den har fått. Men, det bästa är att äta regelbundet, då går du inte upp i vikt! Thats Life. Jag har fått detta förklarat för mig och det stämmer. Jag äter ju normalt bara "ibland". Är jag ledig och är ute på resa tex. då äter jag regelbundet, är hungrig hela tiden och när jag kommer hem, då har jag gått ner i vikt!Andra som varit med har gått upp i vikt!! Det därför att min mage har fått arbeta. Skit i det. Och du, du har ingen stor näsa. Det är Daniel som seer fel. Kram

2010-08-18 @ 20:33:45
Postat av: Camilla

Tack kära Karin!:) Och tack kära Marie! :)

2010-08-18 @ 20:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Klicka här


RSS 2.0