Sär-skrivningar och en hot-dog tack!

My sweeet Lord!!!! Skummade några av mina inlägg (eller nej, nu ljög jag, kan faktiskt inte skumläsa.. måste läsa varje ord annars fattar jag inte.. ;P) och shit vad jag gör många särskrivningar!! (Vilket kära Malin Mårtensson, numera Mårline lärt mig vad det är, eftersom det försvunnit ur mitt vetande sen skoltiden.. som så mkt annat...) 

Så jävla störigt. Daniel började jobba idag och klockan ringde 06.10. Nu är kl 07.10 och jag har fortf inte somnat om.. (blir svårt när jag skriver kanske..) Nova-Li sover som en stock. Fan, jag blir så stressad, vill ju utnyttja varje sekund man kan få sova.. Hela gården ska nog upp vid sju, shit va väckarklockorna tjuter, tror visst dom är snoozare hela högen. Som vanligt är fiskmåsarna vakna. Herregud va dom låter...
Men gå upp för fan!!!!! (grannarna alltså..)

Kan tyvärr inte komma på någon röd tråd till nästa stycke, hade känts bättre om det varit någon bra övergång, men icke. Så jag slänger mig handlöst in i nästa ämne: Hjärnsläpp...

Hade varit ute halva natten med vännerna. Blev som vanligt extremt sugen på korv. Utanför stället vi varit på ser jag en pölseman uppenbara sig. Blir exhalterad o rusar fram.
När jag ska beställa o tittar på pölsemannen tänker jag:
" Hmm... Känner igen honom.. Undrar om han inte växt upp på Roslätt.. Jo, de har han.. Han bodde på vitsippegatan tror jag den hette.. Hans baksida låg intill Malin Ohlins ju.. Så han blev pölseman.. Lite otippat faktiskt.. Nåja..."
Så jag säger:
"En hotdog tack!"
Killen tittar på mig men ser frågande ut.
Hinner tänka:
" Vad är det han inte fattar? E N  H O T D O O O O G..... Vilka fina kläder han har.... hmm..."
Hör mina vänner bryta ihop.
Ser mig omkring.
Tittar ner, där ligger korvarna i varmvatten o ryker.
Bakom killen står rätt mkt folk.
Jag tittar till vänster om mig. Där står den riktiga pölsemannen.
Jag har alltså ställt mig på fel sida vagnen.
Jag har beställt en hotdog av killen som står längst fram i korvkön.
Minnet efter det är som i en dimma.
Men tårarna sputade på både mig o folk omkring oss.

Två av grannarna snoozar fortf. Klockan är nu 07.38.

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHAHAHAAA oh herregud vad roligt!!!! tack för att du delar med dig! Min kväll blev med ens mycket mycket roligare! Du är helt underbar!! hahaha, jag skrattar fortfarande! // Soffis

2010-08-02 @ 19:29:16
Postat av: Lottsho

HAHAHHAHAHAHAH fyyyyyyy fan va roligt!!! jag hade totalt dött om jag varit med!

2010-08-12 @ 10:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Klicka här


RSS 2.0