Komplex...

Nova-Li ligger i vår säng och myser. Som vanligt ska hon dra mig i näsan.

Camilla: "Dra pappa i näsan istället! Var är pappas näsa??"

Daniel: "De är roligare att dra i din, för den är större!

C: "Va??? Tycker du jag har stor näsa??"

D: "Nej, inte jättestor.."

C: "Inte jättestor???? Då tycker du den är stor!!!"

D: "Den är ju inte liten.."

C: "Ah nä.... Jag har stor näsa..."

D: "Nej, men asså inte stor näsa, men du har stora näsborrar!"

C: "Va???? Har jag stora näsborrar?? Åååå!! Nu fick jag ännu ett komplex..."

D: "Men..jag har jättesmå näsborrar.."

C: " OCH?? Du tycker att jag har stor näsa.."

D: " Kanske inte stor.. Men lång!"

C: " VA???? Buhuu..."

Kommentarer
Postat av: Lottsho

hahhahahahhaahohohohahahahha

2010-08-20 @ 12:04:00
Postat av: Johan

Säg att han har liten snopp så håller han nog tyst

2010-08-26 @ 18:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Klicka här


RSS 2.0