Munnen öppen, knip med ögonen o slick på läppen..

Nu har jag kollat på fröken Kissigs blogg igen och jag försår fortf inte storheten i den.. har inte skrattat en gång.. Min är MYCKET roligare!! ;P  Jag kollade hur många jag haft idag o hur många hon har enligt Aftonbladet varje dag o de skiljer ca 499 982 st besökare mellan oss.. (De e hon som har fler...) Fast häromdagen hade jag en topp då de bara skiljde 499 942 st mellan oss. Kändes gött!

När jag sminkade mig imorse så tänkte jag på en sak. Fan va jag ser dum ut när jag tar på mascara!! För mig e det helt omöjligt att hålla munnen stängd medan jag tar på den!  När jag tar på nederfransarna tar jag ner hakan mot bröstet o drar ner munnen liksom. (drar allt så långt ner som möjligt)Sen där man tar på övre fransarna lyfter man ögonbryn o hela pann-partiet och skjuter fram hakan med munnen öppen under hela processen...

Min min är också öppen varje gång Nova-Li ska äta. Nån sa att jag tuggar mer än hon gör.. :(
Undrar om jag har fler saker/ticks som jag inte vet om. De finns ju dom som t ex kniper ihop ögonen med jämna mellanrum hela tiden.
För många år den lekte vi den sk "Mördarleken" som går ut på att alla sitter i en ring o får varsin lapp som e antingen blank eller så står de mördare på den. Den som blir mördare ska sen försöka få ögonkontakt med dom andra i ringen o blinka åt dom o då skulle man typ lägga sig ner. Under tiden ska man försöka gissa vem som e mördaren typ.. (kommer inte riktigt ihåg, men i stort sätt va de såhär)
Iaf.. En av dom som va med har detta ticks med att knipa lite extra med ögonen, vilket betydde att i slutändan hade hälften blivit mördarde av honom även om han inte va mördaren. Och när dom sen sa att dom trodde de va han,fattade han ingenting... Rätt kul va de iaf.. :)

Såg en kvinna en gång som slickade sig på överläppen hela tiden. Nu menar HELA tiden, helt galet, hon va helt förstörd under näsan, röd o torr. Jag kunde typ inte sluta titta... Stackare..

Själv knakar jag med nacken hela tiden, fast de e jag medveten om, men kan inte sluta för de... Min kiroraktor berättade att det blivit ett ticks (förresten! heter det tix kanske??) för mig. Jag trodde att jag gjorde de 3-5 ggr per dag kanske. Men när jag började räkna kom jag upp i 20-30 ggr/dag!! Så medveten va jag.. Men de e såååå skönt!!! JUst den hundradels sekunden när d knakar till försvinner min smärta.. Lovely!! Men i slutändan förvärrar det den... Skit också...

Kom på nu att jag sett folk som liksom gapar till (utan ljud) alltså ser ut som en gäspning typ..

Idag fick jag bevisat att jag pratar nog för mycket. Jag, Jessika o Erika va på ett spa o skulle få fotmassage. Sååå skönt!! (försenad 30-årspresent till MIG!!!!) Först fick vi sitta i ett relaxrum tillsammans med fotbad, sen fick vi vars ett rum. Man fick ligga ner o ha de skönt. Jag började såklart prata med min terapeut direkt.. Men efter bara några minuter la hon en handduk över mina ögon o sa att jag skulle slappna av njuta... Jag som hade så många frågor.. hur länge har du jobbat här, e de kul osv...
Samtidigt hade jessi legat o tänkt att nu ligger Camilla säkert o snackar! haha! Både Jess o Erika somnade visst. Och när vi pratade efteråt visade sig att ingen av dom fått en handduk över ögonen... Vilket betyder: hon tyckte jag skulle sluta babbla... (jag som e så trevlig... :()



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Klicka här


RSS 2.0