Sanningen om vad som hände den där natten i fjällen.. (barnförbjudet)

Det har gått en vandringsägen i fjällen några år. Här kommer den brutala ocensurerade sanningen om vad som egentligen hände den där gången..
VARNING! Folk under 15 år o personer som är känsliga för olika kroppsvätskor bör INTE läsa detta!!!!
 
Ni andra!!! READ AND WEAP!!

Karaktärer:
Jag
1= min medresande vän
2, 3 och 4 = vänner boende på fjället som vi hälsade på


Det va i Janurari för många år sen.. Jag o 1 hade bestämt oss för att ta en minisemester på 5 dagar i fjällen. Några vänner till oss jobbade där så vi fick bo hos dom!
 
Vi kom upp en torsdagkväll o va rätt trötta, men bestämde oss för att ändå gå ut o festa lite. (detta kan vara det sämsta beslut vi någonsin tagit.. En person kommer nämligen har livslång ångest o två kommer vara ärrade för livet..)

Vi hade mkt roligt ute, men 1 drack lite för fort o lite för mkt.. När vi hoppar in i taxi med 2,3, o 4 har 1 med sig en kille o hoppar in längst bak.. 1 har bestämt sig för att killen ska med på efterfest! Hon tycker det är en strålande ide' men vi andra e lite skeptiska eftersom alla är trötta. Detta resulterar i att jag, 2,3 o 4 lägger oss direkt o 1 e kvar med killen i vardagsrummet.

Jag somnar o vaknar lite senare av att 1 är i sovrummet o irrar runt, d e bäckmörkt o hon undrar var hon ska sova. Jag går upp o tar ut henne i vardagsrummet igen.. Där e halvskumt, inga lampor tända o de tar lite tid att vänja sig vid mörkret.. 

Så fort vi kommer ut i rummet slår en stank mot oss.. Det luktar fruktansvärt, men kan inte identifiera stanken...
Vi kollar frågande på varandra.. Va fan e d som luktar??? Rätt som de e ser jag att på golvet mellan oss ligger killen med nedragna byxor i fosterställning!!! Ut ur rumpan hänger nåt... (min första tanke är, VA FAN HAR DOM GJORT???? Har dom stoppat in något där?????)  När jag tittar vi hans huvud ser jag nåt äckligt.. En stor spya... Och inser snabbt att det som hänger i röven är inte nåt som varit påväg in, utan nåt som kommit ut....

1 ser att jag tittar förskräckt på golvet o hon utbrister: VEM E D????????? (jag trodde jag skulle dö..) Jag väser: de e han du drog med hem!!!!!!!!!!! Då skriker hon: VA??????!!!!!!!!!!!! (har aldrig sett en människa se så frågande ut, hon hade ärligt talat aldrig sett honom!! Iaf visste hon inte det..) Hon säger: Vad ska vi göra?? Jag: VI???? De e din kille!!!
Jag går o öppnar dörrarna ut så vi får in frisk luft.. 1 e helt förtvivlad o irrar runt. Jag står i dörröppningen o andas o kan inte låta bli att skratta lite..)
1 försöker väcka killen men han reagerar inte överhuvudtaget.. Han e sååå borta.. Hon tar en PET-flaska o börjar putta på honom, hon vill ju inte röra honom! Till slut vaknar killen till o fattar absolut inget.. 1 skriker hysteriskt på honom att han ska sticka o han kvicknar till o låter jätteorolig o säger: Va har jag gjort??? Har jag kräkts?? 1: KRÄKTS??? Du har SKITIT ner hela stugan!!!!!! (2,3 o 4 står upp i sina sängar!!! Ni kan tänka er bilden i deras huvud..) Killen fattar fortf inget o 1 knuffar ut honom genom dörren o stänger...
Detta är alltså mitt i vintern, minusgrader o killen har t-shirt o jeans.. Han börjar banka o hon kastar ut hans skor o stänger. Under tiden har jag gått in o lagt mig hos 2 o 3.. dom e lite oroliga... 

Ligger o tänker, fan han kan ju frysa ihäl o får värsta ångesten... Det är tyst ett tag o sen hör vi hur han bankar hysteriskt på stackars 4s fönster, hon håller på att dö av skräck..
2 o 3 säger : Bara han inte väcker grannen... Jag bestämmer mig för att gå upp igen o släppa in honom..
När han kommer in verkar han väldigt klar (men kanske nyktrar till genom att springa runt halvnaken i snön?) Han ber så mkt om ursäkt hela tiden o 1 kör sitt nya mantra "du har skitit ner stugan, du har skitit ner stugen..) 
Han säger, jag behöver min jacka, hatt o klocka. 1 tar första bästa jackan o kastar på honom.. De va ju inte hans. Jag behåller hela tiden lugnet o börjar leta efter hatt o klocka. Hittar hatten men klockan syns inte till.  Ringer en taxi o 1 säger att han får vänta på den utanför, men lyckas övertala henne att låta honom stanna tills den kom. 

Efter det såg vi honom aldrig mer.

Men spåren efter honom är tydliga.

Bajs på den vita mattan, golv o 3s dörr.

Spya på golvet.

Några veckor senare hittas en klocka värd några tusen. 

En stank som länge stannade i min näsa.



Så nu kommer lite frågor som vi kunde besvara genom att lägga ihop vad 2,3 o 4 hört under natten..
*Vad hade nu 1 gjort med killen?
Ev lite hångel.. men inte mer.. 3 hörde henne säga till honom: "alltså jag e inte så sexuell av mig" när han försökte.

* Varför va d bajs överallt?
3 hörde honom säga att han behövde gå på toa o 1 sa, de e inte där.
Men när sen 1 gick in till oss hade han ingen vägledning till toan o därför har han förmodligen kutat sig mot 3s dörr..

* Hur kan man bli så full så att man inte kommer ihåg hur en toalett ser ut????? (de va ju inte som om dom bodde i ett slott!!!!)
Inget svar på detta. Helt ofattbart.

* Vad gjorde han när de va tyst ett tag därute?
Jo, ser ni.. Han gick in till grannen, vars dörr va öppen o ställer sig i hallen o skriker: JAG FRYSER IHJÄÄÄÄL!!!!!
Grannen vaknar o ser en främmande kille stå i deras hall o slänger ut honom.
(grannen kom in o frågade vafan vi hade haft för oss...)

* Varför kommer 1 inte ihåg killen?
Alkohol o förnekelse.

* Säsongare eller turist?
I vilket fall har han nog flytt illa kvickt..

* Kan killen identifieras?
Inte längre.
1 kollade aldrig honom i ansiktet efter chocken på golvet o innan det kommer hon inte ihåg nåt.
2,3 o 4 såg inte honom eftersom vi åkte limotaxi o killen o 1 satt där bak o hoppade av sist när vi gick in i stugan. Vi gick in på rummen direkt.
Jag är alltså den enda som visste hur han såg ut. Och nu har de gått så lång tid så jag skulle inte känna igen honom.

* Har killen ångest?
Vänd på de. Tänk om de va va just du eller jag som åker hem till 5 killar o skiter ner dig. Man kan få ångest för mindre ska jag tala om. En gång råkade jag bryta av en lösnagel hos en kille o hittade den inte! (så äckligt!!! Panik! Har fortf grym ångest över en plastbit alltså..) 
(FAAAN!!! nu råkade jag trycka på nåt så de blev kursiv stil igen!!!!!)
I vilket fall känns en plastnagel rätt fjuttigt att ha ångest över efter denna upplevelsen..

På något sätt önskar jag att detta kommer fram till honom. Så han kan sluta undra vad som hände o framför allt sluta ha ångest! INGEN vet vem han var o skulle ingen skulle känna igen honom!!! Så ingen behöver veta att de va han.


Kommentarer
Postat av: vän nr 2 =)

Herregud!! Hade nästan glömt bort den här lilla incidenten =) Men när jag började läsa mindes jag den som om det va igår. Stackars kille och framförallt stackars oss.

Va kul att du börjat blogga. Nu vet man vad som händer i ditt liv fast man inte är i din närhet =) Saknar dig...

Pösss

2010-04-07 @ 22:28:26
Postat av: Camilla

Och jag dig!!! Du måste komma snart!!! Lillan växer så fort!! kramar (och du!! Hur FAN har du lyckats nästan glömma detta???haha!!!)

2010-04-07 @ 22:46:11
Postat av: AnnSofie

Men shit vilken grej... Helt sjukt! Sitter här och små garvar :P

2010-04-08 @ 12:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Klicka här


RSS 2.0