Kissig, lik i bagaget o Håkans bar


Har kollat upp lite fler bloggar.. fick tips om nån som hette kissig. mkt märkligt tänkte jag först, men tydligen hette hon Kissie.. Fast d kvittar, de låter ju som kissi... vem fan vill heta det?? Hon e tydligen väldigt stor här i bloggvärlden.. (nåt som jag såg direkt va stort va hennes tuttar o läppar iaf...) (kul för henne, jag e inte alls avis för att jag inte blev tilldelad läppar av Gud eller pengar för att köpa ett par..)

Va ute o körde på E65an idag o körde förbi en polis. Han stod på en väg in nänstans. Höll på att kissa på mig när jag såg honom, va helt säker på att han skulle köra efter. Jag körde för fort o körde precis om, men de va ju inte extremt. I vilket fall blev jag lika nervös som varje gång jag kommer i närheten av en polis.
Första gången jag blev stoppad började mina ben skaka så mkt att bilen hackade sig fram till dom. Sjukt pinsamt.
En gång lämnade jag fram mitt visa-kort istället för körkortet. Pinsammast va när jag en gång blev klar innan bilen som stod framför o efter mig va klara. Skulle köra ut o blev plötsligt osäker på hur näära jag va bilen framför.. Då började 3 av poliserna asgarva o visade med armarna att de va hur långt som helst... 
Vad e det nu som gör att det känns som man har ett lik i bagaget när man blir stoppad? Att man tänker: Jag har inget olagligt här? Knark eller nåt?? VARFÖR I HELA FRIDENS NAMN SKULLE JAG HA DET??????  Jag blir nervös bara en polisbil kör upp bredvid mig i trafiken, börjar flacka med blicken o vet inte hur jag ska bete mig.. Jag måste se sjukt skyldig ut iaf.. Men d känns som att dom tittar på mig som jag gjort nåt!!
Det har ändå blitt bättre sen jag fick Nova-Li. När jag e ute o går med vagnen tänker jag att när polisen ser mig med vagnen tänker dom nog: Hon e nog en ansvarsfull mamma o god medborgare! ;)

Kollade på Håkans bar igår. Trodde jag hatade honom, men d e rätt underhållande faktiskt. En av hans medarbetare, Markus fick besök av sin pojkvän (som såg livrädd ut hela programmet) och när dom skulle visa sina förlovningsringar hade den ena den på höger ringfinger o den andra på vänster! Lite fel va eller e d nåt i gayvärlden jag missat? I vilket fall blev jag lite besviken på mig själv att jag inte listat ut att han va gay innan.. Tycker jag har en känslig bögsensor.. (kanske lite FÖR känslig ibland) Tänkte mig att Markus va typen som va lite töntig, glad, snäll kille som va hopplöst förälskad i sin bästa tjejkompis! Vilka fördomar! Också visar det sig vara mkt bättre! Han är lyckligt förlovad med sin kille! Dom va så gulliga! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Klicka här


RSS 2.0