Mkt spännande fotosortering o garderobsrensning o en liten bilkrock som bonusmaterial......

Klockan e alldeles för mkt för att vara vaken (om man inte e ute på stohej) och jag e pigg som vanligt.. Har precis tillfredställt mig själv genom att sortera alla bilder vi har på Nova-Li i olika mappar efter ålder.. Kände hur klimax närmade sig för varje foto som kom på sin plats.. ;) Löjligt att den känslan kan vara så underbar!!!
Allt låg ju huller om buller (Har ALDRIG i hela mitt liv skrivit det innan, ser rätt kul ut) så de blev 11 olika mappar och alla foto i varje mapp skulle sorteras.. Hade varit bra om dom kommit in efter vilken datum från början ist, inte efter nr... 001 osv.. För när man rensat kameran o ska lägga in nya nästa gång heter dom samma ju o då blir de 001(2) o lägger sig efter 001 så alla blir ju utspridda från varandra!! Gaah!!! Men, de e lugnt, Camilla har fixat.. (skönt för Daniel, kan tänka mig att han legat sömnlös många nätter över oredan.. ;P)

Dessutom letade jag efter ett linne syster Lotta skulle ha idag så jag passade på att göra en liten utrensning i garderoben! (alltså inte nu, innan idag) Det resulterade i att jag slängt 1 1/2 svart sopsäck (färgen e viktig att nämna eller??) kläder, lagt undan 1/2 med för stora ännu dugliga kläder o mammakläder.. (Man vet ju aldrig när man bestämmer sig för att bli på smällen igen eller råkar bli tjock) Mkt skön känsla detta också!
Problemet e nu bara att jag typ inte har några kläder kvar.. Man brukar alltid säga "Asså jag har INGA kläder!!!!" också e garderoben full, men nu e d fan sant!!! Men nu kan man iaf hitta dom få plaggen man änvänder!
Det tråkiga för Lotta e att jag inte hittade linnet!!! Skit... Jag vet att jag hittade d för ett tag sen o tänkte "Ah!!"(ja, mer tänkte jag förmodligen inte), sen tror jag att jag la de nånstans så att jag skulle veta var d va.. o nu har jag INGEN aning om var de där braiga stället var.... Vi bor ju i ett palats på 82 kvm så ni förstår ju att de finns många ställen de kan vara.... 

Visst e de kul att läsa om fotosortering och garderobsrensning?? Visst, visst, visst?????
Ni förståååår hur spännande liv man lever asså!!!

Folk e litta dumma.. Min pappas sambo hade parkerat sin bil utanför farmor o farfar idag för att släppa av farfar.. Då backar grann-gubben in i hennes bil!!! Sen säger idioten, "den stod ju inte där innan jag gick in i garaget"... Så han menar på fullaste allvar att det räcker att du kolla gatan INNAN du går in i garaget o hämtar ut bilen... Efter det behöver man inte kolla bak när man kör ut bilen! Jo, men det känns ju säkert.. De e ju tur att de inte kom ett barn springandes, cyklist eller fotgängare.. Då får man skylla sig själv, för han tittade faktiskt INNAN han gick in i garaget...

Skit också.. nu e klockan snart halv tre... måste ju sova... booooring... 

HAJ PO DI!!!
 

Kommentarer
Postat av: martina

hahaha jaså har Camilla oxå startat en blogg, välkommen till bloggvärlden ;) hahaha. kramiz tina

2010-04-04 @ 09:31:42
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: Heidi

HUr kan du vara vaken så länge?? Hur länge sover prinsessan, eller tar Daniel henne på morgonen???

2010-04-04 @ 10:26:43
Postat av: Linda (R)

Fyyy på dig. Inte slänga kläder! Ge bort till välgörenhet.

2010-04-04 @ 11:57:16
Postat av: Soffis

Heeeeej!



Jag är också ett av dina hängivnaste fans! jag har bara inte gett mig till känna förrän nu :) hihi. hoppas allt är bra med er, saknade er igår när ni allihopa var samlade för påskmiddag :( Men här e lattjolajbans fortfarande så jag klagar inte. pussa Nova-Li från mig!!

2010-04-04 @ 12:03:41
Postat av: Camilla

Tina! Tack för d varma välkomnandet!

Heidi! Hon sov, gick upp 7, jag kan bara inte somna, sjukt jobbigt..

Sofie! Vi saknade diiiig!!!!

Linda! Dom ligger fortf i sina säckar här hemma, hinner fortf komma till Uff! :)

2010-04-04 @ 12:33:57
Postat av: Sandgren

Tja! Av en händelse hamnade jag här med! Kul att läsa! Gillar hur du skriver. :)

2010-04-04 @ 14:31:53
Postat av: Camilla

Vilken tur du hade Sandgren!!;)Tack så jättemycket!!!! :)

2010-04-05 @ 02:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Klicka här


RSS 2.0