Flås i nacken o jack i pannan..

Tror visst jag börjar bli stor här på nätet!! Har t o m en läsare som jag inte känner!!! Nu går d fort!! Let's dance here I come!!! (Kanske får va med i efter tio med Malou först om  har tur.. :))

En sak slog mig idag.. Stod i kön på Netto o kände irritationen sprida sig i kroppen... Detta händer mig väldigt ofta, nämligen att personen bakom står så sjukt nära! För helvete!! Man har ju en viss typ "ram"  ("this is my space, this is your space") omkring sig som man föredrar att folk inte går innanför, vet inte om min har väldigt stor diameter, men d tror jag inte. Känner riktigt hur den okända människan flåsar mig i nacken, mycket otrevligt!! Som sagt, detta är vanligt förekommande i min värld eftersom nu springer man i mataffären dagligen.. (finns typ inget tråkigare än att handla mat)
Iaf.. Eftersom jag har svårt att hantera min irritation brukar jag få utlopp för den genom att leka (låtsas som alla andra över 10 års ålder säger) att jag inte märker att dom står så nära också tar jag ett steg bakåt o hoppas på att jag ska trampa personen på foten! :) Det stillar faktiskt humöret något! Eller om man slänger lite på håret o hoppas några hårstå trillar av o landar på dom... 
 
Häromdagen råkande jag slå huvudet i bildörren när jag skulle hoppa in, hade lite brått hem eftersom lillan skulle äta. Kände att d gjorde lite ont men sket i det (man har ju fött barn liksom).. Startade bilen o skulle böja backa ut, kollade i backspegeln (som vi normalt funtade människor gör, inte som han igår som backade in i bilen) o ser att det pissar blod.. jösses då... Emilia satt i sin bil precis bredvid o va påväg att köra så jag fick rusa ut o stoppa henne. Stackarn blev helt förfärad när hon såg mig! (tydligen e hon vääääldigt känslig för blod, vilket jag inte trodde hon var eftersom hon e farmaceut, som om de har med blodkänslighet att göra???Ibland e man bara så dum..) Hon fick iaf hoppa in i min bil o köra mig till vårdcentralen för tejpning.. Jacket va typ 1-1 1/2 cm och jag fick ett plåster som täckte halva pannan...
Men guuud va ont ett sånt litet jack kan göra!! fast lite spännande kändes d faktiskt.. ;P lite drama sådär "mitt i vickan"... :)

Nu ska jag smöra för Daniel så han masserar bort min smällande huvudvärk...  


Kommentarer
Postat av: Emilia

haha..det e värre med sprutor!! men du hade typ blod i hela huvudet..konstigt man blir rädd:)

2010-04-04 @ 23:44:24
Postat av: Jessie

Sjukast roligaste bloggen jag nånsin läst!!!! Du e bäst gumman, jag skrattade högt flera gånger! :)



Puss på världens bästa och sötaste kompis ♥



(detta tog ca 30 sek att skriva ;))

2010-04-05 @ 11:21:38
Postat av: Lottsho

Haha jag tänkte oxå; Emilia kan väl inte vara rädd för blod, hon e ju farmaceut!! haha ja man kan ju inte vara sjukkkt smart alltid!:)

2010-04-05 @ 12:22:38
Postat av: Heidi

Foto!!!!!! :)

2010-04-05 @ 13:23:45
Postat av: Camilla

Tack Jessie min älskade vän!!!

Heidi!!! I'm trying!!!!!! men d blir inget.. :(

2010-04-05 @ 15:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Klicka här


RSS 2.0