Attans, rosa klämrisk!

Ah nä... Nu har jag gjort det igen.
Det började på skämt, sen gick det överstyr..
Nu kan jag inte sluta.
Jag är beroende.
Och det drar definitivt ner min coolhetsfaktor.
Mitt nya ord är:
Attans.
Jag tycker iofs det är ett helt fantastiskt roligt ord men ändå..
Det va så det började med: "Gud i London" också.
Sen blev det som ett gift.
Hade jag iaf kunnat ersätta Gud i London med Attans hade det kanske gått jämnt ut/upp, (??) men attans passar liksom till en massa annat.
Det är kanske lika bra att jag inser det alla andra förmodligen insett för mååånga år sedan.
Jag är en stor tönt.
Attans.. Jag som alltid trott jag va häftig.. (ser ni! det passar skitbra i denna meningen!!)
Också har börjat kalla min stackars lilla dotter för Fisen!!
Det började också på skoj... :(

Har precis hittat den mest meningslösa gruppen på facebook..
"Vi som tycker om färgen ROSA."
Det värsta är att det är en vän till mig på fb som startat den. (Sorry Christel)
Jag fattar verkligen inte meningen med alla jävla grupper!!!
"Vi som älskar våra barn" t ex..  Det får vi hoppas att så många som möjligt gör!!! Men vaddå, går man med i såna grupper för att träffa andra som också gör det och att man har nåt gemensamt då eller???
" Vi som älskar att duscha länge" Denna grupp har 51 160 st fans.. ???????????? BUT WHYYYY??????????????????
" Vi som har ett smeknamn"....
" Vi som gillar julmust"..... snälla...
Kan eventuellt förstå när de är grupper mot mobbning, folk som håller på nåt fotbollslag, eller bara är en rolig grupp där man känner igen sig typ.
Men va ääääär det för mening med dom andra??? Extreeeeemt meningslöst.

Nu till något helt annat!
Det gula klistermärket i alla hissar där det står KLÄMRISK!




Detta är ju heeelt förfärligt!!!
Det värsta är att detta måste ju ha hänt någon och att efter det har dom satt upp lapparna!
Vilken panik att sitta där liksom!!!
Först klämmer man bröstet, sen dras man upp mot taket, slår i huvudet, nacken knäcks och man krossar ansiktet..
Det ser så ut iaf..
Tack, men nej tack.

När vi va på lekplatsen idag va där en unge på typ 4 år som gungade och sjöng i högan sky:
"I like to move it, move it..."
Fan va vi skrattade.. Av ALLA låtar i världen sjöng han på den!!
(attans också!!!!!!!! Den är ju med i filmen Madagaskar kom jag precis på)
Då va det här inte så kul.. attans...

Imorgon ska jag åka ifrån min dotter i 3 dagar.
Jag kommer dö av saknad.
Jag saknar för fan henne när hon sover...
Så ev blir detta mitt sista inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Klicka här


RSS 2.0