Försök 3. "Egobloggen"

Lik min idol Linda Rosing..<3Snygg..Snyggare..Snyggast...Drop dead beautiful.
Hej alla mina fans!!!!

Förstår att ni bara längtar efter min anlägg!!!!! I love youuuuu!!!!
Men jag har asså varit såååå busy... (?) Ni vet.. så är de ju när man är så snygg och poppis som jag!! :)

Idag tänkte jag börja berätta vad jag har på mig!!! Fattar att ni är "dying to know" liksom!!!!
Då börjar jag asså..

Skor: Skyyyyhöga såklart!! (HALLÅÅÅÅ???)
Underdel: Korta shorts (rosa)
Överdel: Tubtopp (vit, mest genomskinligt)
Trosor: Såna på halva röven (jag har ju likadan rumpa som hon i coca cola-reklamen)
BH: Typ.. INGEN!!! (som om jag skulle behöva?? skrattretande..)
Smycke: Ett sånt här halsband och armband liksom..
Hår: Tuperat som faan.. Björn Axen volumaster i botten (of course??) och locktången. Utsläppt..
Naglar: Rosa shiny lack
Väska: Rosa (dyr)
 
Orginalista:
Skor: Gympaskor
Underdel: För stora jeans
Överdel: Urtvttad t-shirt
Trosor: Bekväma bomull (heltäckande)
BH: Så upplyftande som möjligt..
Smycke: Nada
Hår: Otvättat i svans
Naglar: Ofilade
Väska: Samma som alltid till den faller sönder

Jag va ute i lördags och jag va så jävla snygg. shit my gaaad asså!! har lagt in några helt naturliga foton här så ni själva får se liksom. Bye babes!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA! klockrent! Känns skönt att du inte tappar perspektivet...

2010-04-19 @ 16:59:20
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

hahahha du är för rolig! :D

2010-04-19 @ 17:00:55
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: heidi

Klockrent!! Och fyfan vilka snygga plutläppar du har....

2010-04-19 @ 17:52:01
Postat av: Marie

Asså fy fan va du e snygg, du borde bli modell liksom och sånt, och shit var har du handlat dina trosor som du snackade om, e det såna där nya hippiedihipsters från US of fucking A, AYE? PEACE OUT YOU BIATCH!

2010-04-20 @ 12:22:35
Postat av: Helena

Hur lyckades du som är så snygg se så fånig ut på bilderna? Shit vad med fans du har! Jon följer också din blogg nu. Han skrattar hejdlöst.

Kram.

2010-04-20 @ 17:47:06
URL: http://bettyochjag.blogg.se/
Postat av: linda k

hahahaha, du e helt sjuk!

2010-04-20 @ 18:47:31
Postat av: Anonym

Heidi! Visst är dom fantastiska!! Och min extremt stora överläpp är faktiskt äkta!

Helena! Vad menar du med att jag ser fånig ut?

Välkommen Jon! <3

Marie! Du kan få låna mina trosor om du vill!

2010-04-20 @ 21:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Klicka här


RSS 2.0