Doftspray, vuxendregel och Solresor...

Börjar mer ett klagomål från en av mina "fans"... Hon tycker inte om att jag inte skriver ut DET utan bara skriver d...
Anledningen var, sa hon, att "d e så sms liksom.." :) Detta ska jag försöka åtgärda snarast och ansvarig ber om ursäkt och lovar att DET inte ska hända igen!

Med DET ut ur världen kommer vi utan någon smidig övergång in på nästa ämne. Toalettbesök..
Ibland behöver man lite olägligt gå på toa hemma hos någon annan. Har man då tur har personen en sk Doftspray. Dom luktar för jäkla starkt och inte så speciellt gott heller.. Men DET största misstaget tillverkarna gjort är att DET låter som bara den när man sprayar!! PSSSSSSSSSSSSSSSSSST!!!!!!!!!!! Så e man i en liten lägenhet eller toan e nära där dom andra sitter hör dom ändå att man behövt använda den!!! Sjukt korkat ju!!! (ibland försöker jag spraya samtidigt som jag spolar för att dämpa spraylätet) Då undrar man ju, hur svårt e DET att göra en sprayflaska utan att DET låter på sju mils avstånd att man använder den?? Har jobbar som frisör i många år och har hunnit använda extremt många olika sprayer och DET finns inte en enda av dom som varit i närheten av att låta så mkt som doftsprayen... 

Har några andra frågor att reda ut...
Är det fler än jag som känner på toadörren minst 2 gånger extra efter man låst den? (för att försäkra sig att den fortfarande är låst..)

Är det fler än jag som känner så att gylfen är stängd mist 3 ggr efter toabesök? (för att försäkra sig om att den inte åkt ner sen sist du kollade, vilket var för några sekunder sen..)

Varför är Baileys-flaskan så tung och svart så man tror där finns mkt kvar när där knappt är nått? ( fick uppleva detta igår när jag skulle bjuda och det täckte knappt botten på min gästs glas. Pinsamt.)

Det största och viktigaste frågan är....
Varför dreglar jag när jag sover middag med Nova-Li och inte när jag sover på natten?
(Kanske lite äckligt men... Någon gång har jag lyckats dregla på henne. Stackars barn..)
Min teori är att antingen dreglar jag om natten också men då sugs det in i kudden och på dagen ligger jag på min arm så då kommer det på den. 
Den andra och lite trevligare teorin är att jag dreglar inte på natten men gör det på dagen FÖR att jag ligger på min arm o rycker in kinden så att munnen glipar.
Bestämde mig alldeles nyss för att andra teorin stämmer. Den är ju trots allt lite fräschare... 

Fick ett tips på fejan igår av Ann-sofie om att SOLRESOR söker bloggare för att göra resereportage.. Allt man behöver är en blogg, en laptop o en digitalkamera! Check! Check! Check! Sen bjuder dom på resan och man får välja var man vill åka. Sounds like a plan!! Det svåraste för mig är nu att man ska: Göra ett inlägg i din blogg där du länkar till den här sidan.. Jösses, hur gör man det? Får fråga min karl.. :)
Så här kanske...
http://www.solresor.se/en/kampanjer/bli-resereporter/resereporter/
Shit! Jag klarade det!!! Hoppas de va såhär dom menade! Lyckades t o m lägga in den bland mina andra länkar som va här från början... (fan va jag utvecklas!)
Är snart fulländad bloggare!!)



Kommentarer
Postat av: Annsofie

Lycka till nu då och hoppas du får åka på en skön och avkopplande resa ;)

2010-04-13 @ 09:25:48
Postat av: Pappi

Din blogg lyser upp min arbetsdag! :-)

2010-04-13 @ 10:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Klicka här


RSS 2.0