Olycka i sänghalmen

Detta utspelade sig för många år sedan, i början av 2000-talet då man va ung och dum.. ;P
Jag och en viss kille spenderade en natt hemma hos mig. JA, det kommer bli lite snusk här!!
En kanske viktig detalj i detta är att han var min kund..(NEJ, jag jobbade INTE som prostituerad, utan frisör..)

Mitt i akten upptäcker vi att det är blod överallt, och då menar jag ÖVERALLT!!!
Båda får panik och försöker lokalisera källan till blodbadet.
Det var från honom. (Tackar min lyckliga stjärna för det..)
Det visar sig vara den sk "Porrsträngen" på hans snorre som gått sönder.. (haha.. kul ord..snorre alltså..) Vill tillägga att det INTE var mitt fel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Han springer i panik in i badrummet och bara galer typ..
Han skriker hela tiden: Vad ska jag göra, vad ska jag göra???
KOM CAMILLA!!!!
Jag går in i badrummet och där står han naken, nerblodad i mitt badkar och ser helt förtvivlad ut.. (har sett vackrare syner..) jag tänker.. Ja, där står min kund...

När han duschat av sig kommer han och sätter sig på sängen uppgiven. Axlarna hänger framåt och han sitter och tittar ner på sin manlighet.(eller vad som återstår av den tidigare så praktfulla dolme. )
Jag ger honom en gammal trasa som jag tänkte vi kunde stoppa blödningen med.
Han lidar in den. Men tar upp den direkt igen och galer: TITTA CAMILLA!! TITTA CAMILLA!!!!
Känner att situationen känns lite olustig och jag vill helst inte sitta och titta på hans snopp..
(är nu extreeemt medveten av att detta är min kund...)
Han sitter där en bra stund, lindar in, lindar upp, lindar in, lindar upp... Titta! titta! titta!

Till slut lägger han sig. Han ligger blickstilla hela natten. (han påminner om en fotbollsspelare när dom står i en mur och skyddar sina ädlare delar vid frispark, fast i horisontalläge..)

När han gått hem nästa dag och solen gått upp ser jag spår efter nattens bravader..
GUD I LONDON!!!!!!!!!!!
Det va fan värre än CSI!!!!
Fucking jävla blodbad!!!!

Lakanen som jag slängt i en hög är extremt nerblodade. (nerblödda kanske det heter??)

Mattan brevid sängen är helt prickig.

Hela vägen från min säng till badrummet är det bloddroppar på golvet.

På dörren till badrummet är handavtryck. 

Inne i badrummet ser det ut som någon blivit mördad.
(ni vet om någon är skadad i en film och trillar mot alla väggar och sånt)

Där var alltså handavtryck i blod på väggarna, på duschslang och handtag, hela badkaret och golvet var nersölat.

En bakissöndag kan börja bättre. 
Jag har ALDRIG putsat min lägenhet noggrannare... (ordet ser konstigt ut..)
Jag låg typ med tandborste och rengjorde minsta kvmm.. (Kvadratmillimeter)

På den tiden brukade jag åka hem till mamma eller pappa och tvätta.. Denna dagen blev det mamma...
Känner att jag åker inte hem till min far och säger: Alltså jag måste tvätta pappa, för i natt när jag hade sex med en av mina kunder så spräckte han snoppen!
Men min stackars mamma däremot fick som vanligt ta det. (Hon har blivit härdad genom åren..)

I veckan som kom efter skulle killen komma och klippa sig. Och det gjorde han!  DE VA MODIGT TYCKER JAG!!!
Ännu modigare var att vi träffades fler ggr efter detta...
 


Kommentarer
Postat av: Mattias

Hahaha! Mycket underhållande läsning!

2010-04-24 @ 13:17:23
Postat av: Helena

Been there, done that... :P ;D

2010-05-05 @ 21:41:44
URL: http://bettyochjag.blogg,se
Postat av: Camilla

Hörrududu Helena!!!! De där vill jag veta mer om!!!!

2010-05-08 @ 00:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Klicka här


RSS 2.0